29 Kasım 2018 Perşembe

Duyuru

Duyuru



Arkadaşlar öncelikle herkese ilgisinden ve alasından dolayı teşekkür ederim. Hediye verdiğim ve sattığım  kitaplarla ilgili güzel dönüşler aldım. Bununla birlikte bazı okurlarım da basılı olanlardan da istediler. Onlara da gönderim yapıyorum. Bununla birlikte bildiğiniz üzere basılı olarak sadece


Kitaplarım mevcuttur. Bu kitaplardan da Bir Cimrinin Günlüğü basılı olarak tükendi. Diğer iki kitabımı isteyebilirsiniz. Bir Cimrinin Günlüğü de diğer kitaplarım gibi Google Play Store'da e-kitap olarak satışı mevcuttur.

Artık basılı kitap belirsiz bir süreliğine basmayı düşünmüyorum. Bundaki etmeni de evvelki iletilerimde anlatmıştım. Kısaca belirtmek gerekirse Yayınevlerinin dağıtım politikası beni sıkmıştır. Kendi yayınevim ne internet üzerinden ne de kitapçılara hiç bir kitabını vermemektedir. İlk önce internet sitelerine verdiyse de firmayla olan sorunlarından oradan da satışlarını çekmiştir. Bu da yeterince okuyucuya ulaşmamı engellemektedir. Yayınevim basım maliyeti olarak çoğu yayınevinden kat be kat iyiydi. İstediğim kadar kitabı uygun fiyatlarla bastırabiliyordum. (Bandrollüler 52 adetten başlıyordu) ama işte dağıtım sıkıntıydı. Başka yayınevleri de düşündüm ama dağıtım falan derken 5000 tlye ulaşan rakamlar gördüm. Ödemem imkansız. Dolayısıyla da ben de e-kitap olarak satışa çıkartmaya karar verdim.

E-kitap olarak satışın bana olan en büyük avantajları
1-Maliyet yok
2-Tüm dünyaya ulaşıyorum.

Bunlar bana yetiyor. Çok satan bir yazar kesinlikle değilim. Çevreme satışlar yaptım ama kitap yazmayı sürdürüyorum. Çünkü yazmayı, araştırma yapmayı yeni bilgilere ulaşmayı inanılmaz seviyorum. İsterse kitaplarım satmasın. ben yine de yazacağım. Kitaplarım çoğu araştırma ve derleme de olsa bunu bırakmayacağım. Biliyorum ki ardımda bıraktığım eserler elbet birilerinin işini görecek. En önemlisi de oğluma 2400 kitaplık kütüphanemin yanında yazdığım eserleri de bırakacağım. Bu gerçekten de kendi açıma çok güzel bir miras olacak.

Bu işi para için yapan birisi olsaydım eğer yazmayı çoktan bırakmıştım.

Herkese iyi günler diler keyifli okumalar dilerim.

Not: E-kitaplarımın hepsi için Kültür Bakanlığından ISBN numaraları alıyor ve kaydettiriyorum. Zaten Google Play Kitaplar gibi bir platformda da satış yapıyorum. Yasal bir süreç izliyorum kısacası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kobo'da ücretsiz kitaplarım

Türkiye'nin Valileri Tek Tek Bebeklerde Beden Dili Batıl İnançlar 4 kitabıma da üzerlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. ...