15 Kasım 2018 Perşembe

Bir Cimrinin Günlüğü

Bir Cimrinin Günlüğü şimdilik çıkan tek hikaye kitabımdır. Diğer hikaye kitabımı da şu anda düzenliyorum. Bu hikaye kitabım da yaklaşık 14 senelik bir çalışmamdır. 2 hikayeyi çok uzun süre sonra tamamlayabildim. Bunun haricinde de o süreçte yeni hikayeler de yazabildim. Mizah türünde olan hikaye kitabımı mutlaka incelemelesiniz. Çok farklı türde hikayelerim mevcut. Aşağıda da arka kapakta bulunan Bir Cimrinin Günlüğü adlı kitabıma adını veren hikayemin girişini bulacaksınız. Bununla birlikte Google Play Kitaplar da kitabımı inceleyebilir ve beğenirseniz satın alabilirsiniz.


İlk başlarda seni yadırgamıştım ama sana daha şimdiden alışmaya başladım bile. Hatta sana günlük demek bile istemiyorum sana bir isim verdim günlük. Bir karizman olur en azından. Hmm düşünmem lazım günlük acaba sana ne isim verebilirim. Aha buldum her baba çocuğa kendi babasının ismini ya da dedesinin ismini verirmiş. Sana da öyle bir isim vereyim. Evet sana babamın ismini vereyim her ne kadar beni sevmiyor olsa da onu çok severim be günlük. Artık senin ismin Abdulrezzak olsun. Ne o beğenmedin mi ismini? babam da kendi ismini beğenmemişti zaten. Babama da ismini büyükbabam koymuş. Evet o da kendi babasının ismini koymuş. Tamam küsme be günlük sana kısaca Abdül derim nasıl bu daha iyi değil mi? Tamam oldu bu iş artık sen benim için Abdül'sün. Bu arada her ne kadar sen ve babam sevmese de adının anlamı güzel. Rezzak'ın kulu demek. Rezzak'da Allah'ın isimlerinden. Hadi şanslısın seni kerata. Kaptın güzel ismi.

Arka kapaktan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kobo'da ücretsiz kitaplarım

Türkiye'nin Valileri Tek Tek Bebeklerde Beden Dili Batıl İnançlar 4 kitabıma da üzerlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. ...