14 Kasım 2018 Çarşamba

Merhaba

Eskiden hazırladığım blogumu iptal edeli çok oldu. Bundan sonra buradayım. Hazırladığım kitapları tanıtmak ve sizlere ulaştırmak hedefimdir. Blogu açtığım anda toplam 7 kitabım çıkmıştı.

Bunlar sırasıyla

Yalandan Da Olsa Sev Beni - Şiir Kitabı
Bir Cimrinin Günlüğü - Hikaye Kitabı
İlginç Bilgiler Ansiklopedisi 1 - Araştırma Kitabı
İlginç Bilgiler Ansiklopedisi 2 - Araştırma Kitabı
Filmlerle Yaşıyorum - Filmlerden Replikler 1 - Replik Kitabı
Başarı Sözleri 1 - Özlü Sözler Kitabı
Bebeklerde Beden Dili (Yeni Doğan) - Çocuk Gelişimi Kitabı (Ücretsiz)

Kitaplarıma üzerlerine tıklayarak ulaşabilir ve önizlemelerine bakabilirsiniz. Beğendiğiniz kitabı da uygun fiyata satın alabilirsiniz.

Fiyatları piyasaya göre çok ama çok uygun tuttum.

Google Play Kitaplarda bulunan e-kitaplarda uygun fiyatlı kitaplar olduğu gibi fahiş fiyatlı kitaplar da var. 12 -14 sayfalık kitaba 4 lira isteyen de mevcut 50 sayfalık kitaba 7-8 lira isteyen de. Bazı kitaplara 15 - 20 lira isteniyor. Ben buna kendi çapımda karşı çıkıyorum ve minimum 115 sayfa olan kitaplarımı 1 TL ve 2 TL ye satıyorum. 12 sayfadan oluşan Bebeklerde Beden Dili Kitabımı da fiyatlandırma yapmayı düşünmemin bile etik olmadığını düşünerek ücretsiz piyasaya sürdüm.

Bununla birlikte buraya tıklayarak kitaplarımın güncel durumlarını her zaman takip edebilirsiniz. Zira devamlı kitap çıkarmayı planlıyorum. Hazır olanlar da mevcut.

Burayı muhakkak takip edin. Yeni güncellemeler, kampanyalar ve haberlerle daima karşınızda olacağım. Esenle kalın.

Emre ŞEYDA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kobo'da ücretsiz kitaplarım

Türkiye'nin Valileri Tek Tek Bebeklerde Beden Dili Batıl İnançlar 4 kitabıma da üzerlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. ...