7 Mart 2019 Perşembe

Gurur (Hikaye)



Bu kitap, üzerinde 2003 yılından beri çalıştığım kitaplarımdan. Yalandan da Olsa Sev Beni ve Bir Cimrinin Günlüğü ile aynı zamanlarda başladığım ve yeni tamamladığım eserlerimden. Normalde 1990dan beri yazıyorum. Bununla birlikte esas olarak 2003 senesinde başladım. İlk başlarda mizah hikâyeleri yazarken ardından şiire de yöneldim ve sonrasında korku, fantastik, gerilim, aşk ve macera türlerinde de hikâyeler yazdım. Bu kitabım işte bu eserleri ihtiva ediyor. Bu hikâyelerimin en yenisi Sevimli Vampir hikâyesi. Bu hikâyemi korku hikâyelerim için ön eser niteliğinde yazdım. Bu da demek oluyor ki korku hikâyelerim de geliyor. Fakat ne zaman çıkar bir şey diyemeyeceğim.
Bu hikâyeler de benim kıymetlilerim. Tek başlarına kalmalarına gönlüm razı olmadı. Bu yüzden hepsini bir araya getirerek sizlere sunuyorum. Keyifle okuyun.








Emre ŞEYDA
01.03.2019

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kobo'da ücretsiz kitaplarım

Türkiye'nin Valileri Tek Tek Bebeklerde Beden Dili Batıl İnançlar 4 kitabıma da üzerlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. ...