17 Aralık 2018 Pazartesi

Başarı Sözleri 2

Başarı Sözleri serisinin ikinci kitabı olarak çıkmıştır. Başarıyla ilgili toparlayabildiğim sözleri bu kitaba aktardım. Bu kitabı hazırlamak da kolay olmadı. Aynı sözler içerisinden her sözü bir defa yazabilmek gerçekten de kolay değil. Bunu bir şekilde çözüyorum çok şükür ama internette çoğu sitede bir düzen yok maalesef. Aynı bilgilerin çoğu her sitede var. Ayıklamak için çaba sarf etmek gerekiyor. Bunu başarabildiğimi düşünüyorum.

Özlü sözler bizleri aydınlatır. Bize hayat verirler. Bu yüzden özlü sözlere çok önem veriyorum. Daha pek çok özlü söz kitabımla karşı karşıya kalacaksınız. Özlü sözler üzerine piyasada çok büyük işler başaracağım bundan emin olabilirsiniz.

Kitaba buraya tıklayaral ulaşabilirsiniz. Bütçe dostu yazarınız olarak fiyatı gene çok uygun tutuyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kobo'da ücretsiz kitaplarım

Türkiye'nin Valileri Tek Tek Bebeklerde Beden Dili Batıl İnançlar 4 kitabıma da üzerlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz. ...